قیمت ۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان

نمایشگر تمام صفحه محتوا
اشتراک گذاری :
0دیدگاه 1206 بازدید
دسته بندی سایر محصولات
تاریخ انتشار : 1402-12-13

مهارت زبان انگلیسی یکی از مهمترین معیارهای ورود به دوره‌های آموزش عالی است. دانشجویان دوره های آموزش عالی، برای انجام پژوهش‌ها و پایان‌نامه خود، ملزم به استفاده از منابع به روز لاتین هستند. لذا سطح مهارت زبان انگلیسی داوطلبان کنکور دکتری، در دو مرحله سنجیده می‌شود. مرحله اول آزمون کتبی است که برخی از دانشجویان با سفید گذاشتن بخش زبان، از درصد و تاثیر مثبت این بخش صرف نظر می‌کنند. اما داوطلبانی که به مصاحبه دعوت می‌شوند، نمی‌توانند از اهمیت زبان انگلیسی چشم‌پوشی کنند. مکالمه به زبان انگلیسی و ارائه مدرک زبان در مصاحبه دکتری، امتیاز بالایی از نظر داوران دارد. لذا اهمیت مدرک و مهارت زبان انگلیسی در مصاحبه دکتری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

دوره آمادگی مدرک تخصصی زبان انگلیسی با تدریس دکتر خیرآبادی در گروه آموزشی دکتر وکیلی، به داوطلبان دکتری کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان، برای شرکت در آزمون مذکور آمادگی لازم را کسب کنند. دوره مدرک تخصصی زبان در سال های گذشته، نتایج خوبی برای داوطلبان داشته است. آمار قبولی داوطلبانی که در این دوره ها شرکت کرده اند، نشان دهنده کارایی و اثربخشی آن است. در ادامه به معرفی بیشتر محتویات دوره و مدرس می‌پردازیم.

آنچه در این دوره می آموزیم:

این دوره شامل 80 ساعت آموزش به صورت آنلاین و آفلاین می باشد.

بعد از ثبت نام در دوره یک دوره آفلاین 40 ساعته که پایه دوره اصلی هست در اختیار شما قرار خواهد گرفت که تا قبل از شروع دوره آنلاین باید آن را به انتها برسانید. بخش آفلاین شامل:
10 ساعت آموزش لغات و 30 ساعت آموزش گرامر، درک مطلب و حل تست های لغات است.

دوره ی اصلی شامل 40 ساعت آموزش آنلاین می باشد که در آن هر 4 بحث لازم در آزمون یعنی گرامر، درک مطلب، بخش لغات و بخش شنیداری آموزش داده خواهد شد.

این دوره از کتاب تافل لانگمن آموزش داده خواهد شد اما با توجه به جزوات کاملی که استاد در کلاس به دانشجویان میدهند و همچنین فایل کتاب و فایل صوتی دیگر نیازی به خرید کتاب برای این دوره نیست.

 

در مورد مدرس بیشتر بدانید

دکتر خیرآبادی دارای سابقه بیش از 18 سال تدریس در زمینه آزمون‌های پیشرفته زبان در موسسات معتبر سطح کشور و عضو هیأت علمی موسسه دکتر وکیلی هستند. ایشان با تألیف بیش از 70 عنوان کتاب در زمینه آموزش زبان انگلیسی به ویژه در سطوح عالی، به عنوان مدرس برند آزمون‌های تخصصی تافل دکتری شناخته شده‌اند.

این دوره برای چه افرادی مفید است؟

اکثر داوطلب های آزمون دکتری، پس از برگزاری آزمون کتبی، برای شرکت در آزمون تخصصی زبان اقدام می‌کنند. از آنجایی که مصاحبه‌ها حدوداً از خرداد ماه شروع می‌شوند، لذا این گروه از داوطلب ها، مهمترین و اصلی‌ترین مخاطبین دوره‌های مدرک تخصصی زبان هستند. به طور کلی، تمامی افرادی که قصد دریافت مدرک تخصصی زبان tolimo یا msrt را دارند، می‌توانند از این دوره استفاده کنند.

آیا این دوره پشتیبانی هم دارد؟

یکی از مزایای کلاس های گروه آموزشی دکتر وکیلی، پشتیبانی بسیار عالی از سوی اساتید است. تشکیل گروه تلگرامی برای تمامی کلاس‌هایی که در موسسه برگزار می‌شود، سبب می‌شود دانشجویان به راحتی به اساتید دسترسی داشته باشند. بدین صورت دانشجویان می توانند در صورتی که سوال، ابهام و اشکالی داشته باشند، آن را از طریق کانال تلگرامی و گروهی که در آن عضو خواهند شد، از اساتید مربوط بپرسند.

جزئیات برگزاری کلاس

زمان شروع دوره : 23 اسفند ماه سال 1402

تعداد جلسات آنلاین: 16

مدت زمان هر جلسه:  دو ساعت و سی دقیقه

روزهای برگزاری:  یکشنبه ها و چهارشنبه ها

ساعت برگزاری:  19 الی 21:30

مشاهده بیشتر
درباره مدرس
رضا خیرآبادی
رضا خیرآبادی
عضو هئیت علمی سایت

نمایش پروفایل

از این مدرس

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره جامع آمادگی آزمون های تخصصی زبان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شش =